Saturday, September 20, 2008

First Post


剛剛去完日本關西+沖繩,一行兩人,實在太relax, 太hea啦. 除o左食, 都係食, 感受好多日本o既文化同氣息, esp. 當日本人問我地路o既時候... ^^:

等我recap 一o下我地o既achievements啦~


食: 地道拉麵、餃子館、馬肉刺身、雞泡魚刺身、神戶&石垣牛柳、shabu shabu、沖繩料理、大
阪燒、溫泉料理、蟹腳、八爪魚丸...等等...

玩: 4個沙灘、世界最大o既aquarium、駕車 (oh, 我是新牌仔...)、浮潛、kayaking、清水寺、心齋橋、有馬溫泉、杯麵館...

gag: 太多啦...每一日都有d 爛到跌晒落地o既gag...不便透露...



當然, 照o左好多相放o左上flickr同facebook 同大家share 啦~

第一個post 已經咁多食玩hea o既原素...o黎緊我o既post都離唔開呢個路線ga la...

1 comment:

Karumen said...

congrats on ur blog's grand opening :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...